14 września 2012

Wax and Wire

Witajcie moi drodzy!
Muszę was bardzo przeprosić za ten zastój na moim blogu - nie dość, że musiałam uczyć się do egzaminu, to się jeszcze przeziębiłam... nawet nie wspominam o tej niezachęcającej do zdjęć, deszczowej pogodzie - w takie dni jeśli się nie musi, to się w ogóle nie wychodzi.

Chciałabym zaprosić was wszystkich do polubienia mojej strony na Facebooku - zdarza mi się publikować tam zdjęcia bądź informacje, które na blogu się nie pojawiają. Wczoraj opublikowałam przykładowo zdjęcia mojej nowej fryzury - osoby lubiące moją stronę dowiedziały się o tym jeszcze przed obserwatorami mojego bloga :)
Polubienie mojej strony na Facebooku jest również świetnym wyjściem dla osób, które nie posiadają konta Google, a pomimo tego chciałyby być na bieżąco informowane o nowych postach na moim blogu - zawsze po dodaniu posta informuję o tym na Facebooku, także gorąco polecam! :)




Chciałabym coś o tym utworze napisać... ale to dość trudne. Łatwiej go po prostu poczuć :) Trudno opisać, jakie emocje potrafi kilka nut wywołać w ludzkim sercu. 

W dzisiejszym poście przedstawię wam mój strój z dnia wczorajszego, kiedy to udałam się w pewnym celu na Plac Wolnica w Krakowie... w jakim celu? Tego dowiecie się już niedługo :)

Ponieważ, w przeciwieństwie do dnia dzisiejszego, pogoda była bardzo ładna to nie wytrzymałabym prawdopodobnie w długich spodniach. Z tego też względu włożyłam krótkie spodenki, na które decyduję się dość rzadko - o wiele swobodniej czuję się w dłuższych. Szorty zakupiłam w tym roku w Stradivariusie. Na czarne polowałam już od dłuższego czasu i przez kilka lat nie mogłam znaleźć takich, które spełniałyby wszystkie moje wymagania. Te również nie są idealne, ale przynajmniej nieco się do mojego ideału krótkich spodenek zbliżyły :)
Do czarnych spodenek postanowiłam dobrać białą bokserkę z koronkowymi ramiączkami z Promodu oraz przewiewną, koronkową koszulkę z H&M. Uważam, że całość tworzy ciekawy efekt i jak zwykle nie do końca udało mi się oddać urodę tego zestawu na zdjęciach.
Jeśli chodzi o torebkę z Valentini, to znów wybrałam tę, która ostatnio na moim blogu przewija się bardzo często - prawdopodobnie macie jej już dość, ale jest tak ładna i uniwersalna, że używam jej ostatnio najczęściej :) Nie chciałam jednak, by mój zestaw znów był utrzymany w dwóch kolorach - czarnym i białym. Z tego też względu dobrałam do całości buty, które mam już od jakiegoś czasu, czasem w nich chodzę, a mimo to nie miałam okazji pokazać ich na blogu. Są to koturny Melissa Patchuli w kolorze cielistym, które z tyłu mają dodający im niesamowitego uroku i charakteru czerwony pasek. Początkowo nie byłam do tego modelu przekonana... ale im dłużej mu się przyglądałam i im częściej go widywałam w sklepach, tym bardziej się do niego przekonywałam. Cóż mnie to obchodzi, że większość blogerek swoje Melissy prawdopodobnie już sprzedała, bo nie są w modzie - mnie dopiero teraz zaczęły się naprawdę podobać! :) Pod kolor urokliwych czerwonych paseczków wybrałam czerwone bransoletki By Dziubeka ze złotymi zawieszkami.

Kiedy mój chłopak robił mi na Placu Wolnica zdjęcia, to dosłownie kilkanaście metrów dalej pojawiła się wraz ze swoim fotografem inna blogerka - niestety, nie mam pojęcia kim była, a głupio było mi przeszkadzać w sesji, więc jeśli to czytasz droga koleżanko, to Cię serdecznie pozdrawiam :)))))

Do następnego, moi kochani! Tym razem postaram się nie robić takich długich przerw między postami :)




58 komentarzy:

  1. Ubrania się wkłada. Ubiera się co najwyżej choinkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, już poprawiłam - pisałam to o 3 w nocy...
      Przy czym 'ubierać coś' jest południowopolskim regionalizmem, a osobiście nie jestem przekonana do uznawania regionalizmów za błędy.

      Usuń
  2. O jaka piękna niespodzianka na dzień dobry, nowy post.
    Wyglądasz ślicznie.

    A siebie można ubierać. I zresztą należy.
    Ubrania można wkładać, nosić, zakładać. Ale przede wszystkim się je ubiera na siebie :):):)

    prześliczne buty

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie, buty i torebka najbardziej wpadly mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka jesat cudowna i buciki :)) całość jest bardzo fajna :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna torbka! :)
    zapraszam do siebie: zapraszam do siebie: messofinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw. Chyba mamy takie same spodenki;)
    A bucików zazdroszczę<3

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i wyglądasz rewelacyjnie;) śliczną masz torebkę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeslicznie Ci w tych włosach, a na punkcie torebki oszalałam ! Jest fantastyczna ! Niech sie pojawia ciagle, ja jej na pewno nie bede miala dosc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna torebka i swietne, modne butki!

    OdpowiedzUsuń
  10. No w końcu!!! Bez twarzy jest idealnie, nic na zdjęciu nie straszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. aaale masz świetną figurkę ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze!:d ale masz fajne włoski!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. ścięłaś włosy? śliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, próbuję zejść z cieniowania... to okazało się większym priorytetem, niż zapuszczanie i wymarzona, długa grzywa :) Teraz przynajmniej włosy mi się dobrze układają, wcześniej była istna tragedia.
      Dziękuję :)

      Usuń
  14. Jak zwykle wyglądasz bajecznie! Zazdroszczę butów i wgl wszystkich Twoich ciuchów! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Dziękuję Ci za odwiedziny u mnie, na pyzoletce i podnoszący na duchu komentarz:) Co do zdjęć, to wyglądasz ślicznie, na dwóch pierwszych skojarzyłaś mi się z Carey Mulligan, prawdopodobnie przez tą zgrabną fryzurkę:) Obserwuję i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki piękny zestaw! Wszystko mi się tu podoba :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje zestawy są zawsze idealnie dopracowane - zwracasz uwagę na każdy szczegół - jestem pod ogromnym wrażeniem !!! Koronkowa czarna bluzka - piękna
    Ładnie Ci w nowej fryzurce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego nie ma zdjęcia twarzy?! Chcę zobaczyć Cię w nowej fryzurce!! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też chcę zdjęcie z twarzą!

    OdpowiedzUsuń
  20. GENIALNA fryzura! Bardzo bardzo mi się podoba! Kobieco i sexy:)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna stylizacja :* http://dominikazwanziger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie:) koronkowa bluzka obłędna! Pozdrawiam,A.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie,nietuzinkowo i z polotem :) Jestem oczarowany <3

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne masz te koturny!!! ;)
    oczywiście obserwuje i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. sweitne buty.
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ścięłaś włosy <3
    Super buty^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie w nowej fryzurce:) Szkoda, że tak mało zdjęć:)

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  28. dodałam do obserwowanych ;) ja z Modnej Polki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne są te melisski! Chyba sobie takie sprawię...

    OdpowiedzUsuń
  30. swietna stylizacja, buty sa cudowne, tak samo torebka :)
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zestawienie.!
    Masz booskie nogi, tylko pozazdrościć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie Ci w tej krótkiej fryzurce, no i masz śliczną koronkową bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie wyglądasz, a ta torebka jest boska! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna fryzura :) ja właśnie rozważam różne opcje...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia sa wspaniałe:*:*:**: ślicznie wyglądasz, masz przepiekne buty!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrowienia:*:*

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wyglądasz! szczególnie podobają mi się buty < 3

    zapraszam do siebie:
    www.mogue-style.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sliczna bluzeczka! Bardzo ciekawy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowny zestaw, taki romantyczny :) piękne masz buciki!
    Szkoda, że buźki nie pokazałaś bo jesteś na prawdę miła dla oka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny, klasyczny i niesamowicie wysmakowany zestaw... :) Wyglądasz kobieco, ale jednocześnie bardzo młodo, wręcz dziewczęco <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny outfit, zakochałam się w twoich butach <3
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne buty :) i ogólnie całość fajnie sie prezentuje :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Twoja stylizacja była bardzo ładna, ale inne dziewczyny też świetnie się spisały ;p

    Zapraszam: http://magdallenastylle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń