28 kwietnia 2013

Fashion Week Poland 2013: first outfit


Choć Fashion Week to nie tylko zdjęcia na ściance sponsorskiej i komponowanie skomplikowanych, przyciągających wzrok zestawień na każdy z czterech dni tego wydarzenia, to i tego typu wpis musiał pojawić się na moim blogu. Od ścianki udało mi się co prawda uciec, ale Ania tak długo goniła mnie z aparatem, że w końcu uległam - a co mi tam, czy wszystkie zdjęcia na moim blogu muszą być robione na tle pięknych parków i malowniczych, krakowskich plenerów?
Tym oto sposobem jestem - z wejściem na teren Fashion Week Poland za mną, identyfikatorem na szyi, rozwianym włosem i tłumem kolorowych ludzi dookoła mnie.
Ciąg dalszy nastąpi!

zdjęcia: Ania
bluzka - Stradivarius, spódniczka - Cocktail Shock, torebka - H&M +diy, buty - Stylowe Buty, bransoletki - Promod, H&M, naszyjnik - Bershka

25 komentarzy:

  1. Sliczna koszula *.*
    Genialny blog i swietna notka <3
    Obserwujemy?
    optymistycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwięźle i na temat ;P
      ale co do jednego się zgodzę - faktycznie świetna koszula a cały look bardzo taki nawet powiedziałabym wyrafinowany. Pięknie :)

      Usuń
    2. Hahahha! Uwielbiam Cię :***

      Usuń
  2. Przyłączam się do zachwytów nad koszulą - bardzo mi się podoba. Cały zestaw dopracowany, wszystko do siebie pasuje. Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądałaś.:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj podoba mi się bardzo. Genialnie pomyślany różowy akcent. Dla mnie bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam Cię i chciałam zagadać, ale akurat miałaś przerwę obiadową(?) i stwierdziłam, że nie będę przeszkadzać. Mam nadzieję, że przy najbliższej okazji uda mi się chwilę z Tobą porozmawiać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, trzeba było podejść!!! Oby okazja do poznania się nadarzyła się szybko :)

      Usuń
    2. No następnej nie zmarnuję ;)

      Usuń
  6. śliczna spódniczka ; )
    pozdrawiam , mwithf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy ja Cię goniłam z aparatem? ;D przecież sama chciałaś fotki ałtfitu (w dodatku robionego Twoim aparatem, bo moim nic fajnego by nie wyszło);D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w press roomie w piątek kto mnie na ściankę wypychał, hm? Za dużo wina Aniu, za dużo!

      Usuń
    2. hahaha no to fakt ;D ale sobota już była na trzeźwo ;d

      Usuń
  8. Bardzo ładny rozwiany włos i zestaw :-) Nie marudź, bo wyglądasz świetnie! Bardzo udane połączenie moim zdaniem trudnych kolorów, bo czerń i mocny róż trudno zestawić tak, żeby nie wyglądały Dodowo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, delikatna i bardzo kobieca stylizacja ;) Wyglądałaś prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty <3

    http://amenfashion.pl - check it out !

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycam się tym przełamaniem czerni! <3 Bardzo fajnie kontrastuje tutaj ten różowy *.*.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle piękna i urocza! ;D
    Świetnie przełamałaś czerń intensywnym kolorem bucików ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się wszystko oprócz butów, koszula jest piękna, idealnie pasuje do Twojej delikatnej urody :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jejej prezentujesz się po prostu perfekcyjnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  15. piekna koszula, a tym samym cudowny zestaw pozdrawiam:)

    www.judiandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń